Chat met ons
Ga naar hoofdinhoud

Bestellen bij de WandelExpert:

Bij de WandelExpert bestelt u gemakkelijk en snel de wandelartikelen waar u naar op zoek bent. Voeg het product toe aan uw winkelwagen en binnen een paar klikken is uw bestelling geplaatst. Vervolgens krijgt u een mailbevestiging van uw bestelling zodat u zeker weet dat de order goed is doorgekomen. En op de door uw gekozen bezorgdatum wordt uw bestelling thuisbezorgd, wel zo gemakkelijk! Meer informatie over bestellen vindt u hieronder.

Hoe kan ik een product bestellen?

Heeft u het juiste product gevonden? Fijn! U bent nog maar een paar klikken verwijderd voordat uw bestelling wordt thuisbezorgd of afgehaald kan worden.

  1. Plaats de gekozen artikelen in uw winkelwagen.
  2. Ga naar uw winkelwagen en controleer uw bestelling.
  3. Ga door met bestellen en kies of u nieuw bent bij de WandelExpert of dat u al een account hebt. Wanneer u nieuw bent, zult u nog een aantal gegevens moeten invullen. Heeft u al een account aangemaakt? Dan is dit niet meer nodig.
  4. Kies vervolgens uw bezorgmethode. U kunt kiezen of dat u uw bestelling wilt laten bezorgen op een door uw gekozen adres of dat u deze zelf wilt ophalen in ons magazijn in Waalwijk.
  5. Daarna selecteert u de lever- of afhaaldatum wanneer het u het beste uitkomt.
  6. Kies hierna uw betaalmethode. In de laatste stap controleert u de bestelling. Klopt alles? Plaats dan uw bestelling.

Bestellen als gast of via een account?

U kan bestellen als gast of via een account. Wanneer u als gast uw bestelling plaatst, zult u alle gegevens moeten invoeren, ook wanneer u nog een keer een bestelling plaatst. Wij raden u aan om via een account te bestellen. Dit biedt de volgende voordelen:

  1. U hoeft uw gegevens maar één keer in te vullen;
  2. U kunt gemakkelijker inloggen;
  3. U ziet meteen het besteloverzicht.

Kan ik bij de WandelExpert veilig winkelen?

U kunt aan de URL zien dat de WandelExpert een beveiligde internetverbinding gebruikt. De URL begint namelijk met https:// in plaats van het vaak geziene http://. De letter ‘s’ staat in dit geval voor ‘secure’ (veilig). Daarnaast ziet u aan het slotje vooraan in de adresbalk dat alle (persoonlijke) gegevens goed beveiligd zijn. U hoeft u dus geen zorgen te maken!

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is geplaatst?

Wanneer u van ons een mailbevestiging van uw bestelling hebt gehad, kunt u erop vertrouwen dat uw bestelling goed is doorgekomen. Deze bevestiging zal direct in uw mailbox verschijnen. Is dit niet het geval en heeft u al wel betaald? Maak u geen zorgen en neem dan even contact op met onze klantenservice zodat zij in het systeem kunnen checken of uw bestelling is geplaatst.

Back To Top