Bestellen bij de WandelExpert:
Bij de WandelExpert bestelt u gemakkelijk en snel de wandelartikelen waar u naar op zoek bent. Voeg het product toe aan uw winkelwagen en binnen een paar klikken is uw bestelling geplaatst. Vervolgens krijgt u een mailbevestiging van uw bestelling zodat u zeker weet dat de order goed is doorgekomen. En op de door uw gekozen bezorgdatum wordt uw bestelling thuisbezorgd, wel zo gemakkelijk! Meer informatie over bestellen vindt u hieronder.
Hoe kan ik een product bestellen?
Heeft u het juiste product gevonden? Fijn! U bent nog maar een paar klikken verwijderd voordat uw bestelling wordt thuisbezorgd of afgehaald kan worden.
- Plaats de gekozen artikelen in uw winkelwagen.
- Ga naar uw winkelwagen en controleer uw bestelling.
- Ga door met bestellen en kies of u nieuw bent bij de WandelExpert of dat u al een account hebt. Wanneer u nieuw bent, zult u nog een aantal gegevens moeten invullen. Heeft u al een account aangemaakt? Dan is dit niet meer nodig.
- Kies vervolgens uw bezorgmethode. U kunt kiezen of dat u uw bestelling wilt laten bezorgen op een door uw gekozen adres of dat u deze zelf wilt ophalen in ons magazijn in Waalwijk.
- Daarna selecteert u de lever- of afhaaldatum wanneer het u het beste uitkomt.
- Kies hierna uw betaalmethode. In de laatste stap controleert u de bestelling. Klopt alles? Plaats dan uw bestelling.
Bestellen als gast of via een account?
U kan bestellen als gast of via een account. Wanneer u als gast uw bestelling plaatst, zult u alle gegevens moeten invoeren, ook wanneer u nog een keer een bestelling plaatst. Wij raden u aan om via een account te bestellen. Dit biedt de volgende voordelen:
- U hoeft uw gegevens maar één keer in te vullen;
- U kunt gemakkelijker inloggen;
- U ziet meteen het besteloverzicht.
Kan ik bij de WandelExpert veilig winkelen?
U kunt aan de URL zien dat de WandelExpert een beveiligde internetverbinding gebruikt. De URL begint namelijk met https:// in plaats van het vaak geziene http://. De letter ‘s’ staat in dit geval voor ‘secure’ (veilig). Daarnaast ziet u aan het slotje vooraan in de adresbalk dat alle (persoonlijke) gegevens goed beveiligd zijn. U hoeft u dus geen zorgen te maken!
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is geplaatst?
Wanneer u van ons een mailbevestiging van uw bestelling hebt gehad, kunt u erop vertrouwen dat uw bestelling goed is doorgekomen. Deze bevestiging zal direct in uw mailbox verschijnen. Is dit niet het geval en heeft u al wel betaald? Maak u geen zorgen en neem dan even contact op met onze klantenservice zodat zij in het systeem kunnen checken of uw bestelling is geplaatst.