Chat met ons
Ga naar hoofdinhoud

Retourneren en garantie

Is uw bestelling toch niet helemaal zoals u had verwacht? Dan heeft u als klant van de WandelExpert de mogelijkheid om uw bestelling retour te zenden. Laat ons binnen 14 dagen via het retourformulier weten dat u uw bestelling retour wilt sturen. Daarna heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw bestelling daadwerkelijk retour te sturen.

retourformulier downloaden

Mijn artikel is niet bruikbaar, wat moet ik doen?

Blijkt uw product onverhoopt niet bruikbaar te zijn geraakt? Dan lossen wij dat voor u op! Stuur hiervoor een e-mail met een foto. Geef bij het onderwerp aan dat het om een service vraag gaat en geef vervolgens zo specifiek mogelijk aan wat de klacht is. Vervolgens zullen wij contact met u opnemen en een passende oplossing bieden.

Retourvoorwaarden

De WandelExpert accepteert retouren wanneer deze voldoen aan de onderstaande retourvoorwaarden:
www.dewandelexpert.nl accepteert retouren wanneer:

  • Het artikel nog in de originele, onbeschadigde verpakking zit. Bij verbruiksartikelen mag de verpakking niet geopend zijn.
  • Het artikel compleet en onbeschadigd is.
  • Het artikel nog niet gedragen of gebruikt is en daarvan sporen bevat.
  • Het artikel wordt retour gestuurd met aangehecht prijskaartje.

Tip: probeer uw schoenen binnen uit op een zachte ondergrond.

Wanneer het geretourneerde product hier niet aan voldoet, zijn we genoodzaakt het artikel retour te sturen. Voor meer informatie verwijzen we u door naar de algemene voorwaarden.

Het retour sturen van uw bestelling doet u zo

Wilt u een artikel retour sturen? Volg dan de volgende stappen:

  1. Vul het retourformulier in.
  2. Verpak het artikel in de originele, onbeschadigde verpakking. Onderaan de pagina vindt u een acceptabel voorbeeld van een retourpakket. Vergeet niet uw gegevens aan het retourpakket toe te voegen zodat wij uw retour snel en foutloos kunnen verwerken. Dit kunt u doen door het pakket te voorzien van het afzender adres en de pakbon of een kopie van de orderbevestiging aan het pakket toe te voegen.
  3. Wanneer u de bestelling via PostNL hebt ontvangen, kunt u deze ook via PostNL terugsturen.

Terugsturen via PostNL

Plak het adres (zie retourformulier) op de verpakking en breng het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL kantoor. U ontvangt van de baliemedewerker een bon met daarop uw Track & Trace code. Aan de hand hiervan kunt u uw pakket volgen. Bewaar de bon goed, het dient namelijk als retourbewijs.

Terugbetaling van uw bestelling

ontvangst van de artikelen terug. Dit wordt gedaan via een bankoverboeking naar het rekeningnummer dat u bij het retourformulier hebt ingevuld. Heeft u via Afterpay besteld? Dan verloopt de terugbetaling via Afterpay (Neem voor vragen contact op met de klantenservice van Afterpay).

Retourkosten

Terugsturen via PostNL

Land Retourkosten Toelichting
Nederland €4,95 Plaats de bijgevoegde retoursticker van PostNL op het
pakket.

Retourneren via onze winkels

Webshop bestellingen kunnen gratis worden geretourneerd in onze winkel. Zorg dat u het bijgevoegde retourformulier ingevuld meeneemt naar de winkel. Onze medewerkers helpen u vervolgens graag verder met uw retourzending in de winkel.

Voorbeelden retourverzending

Acceptabel verzonden onacceptabel verzonden
Voorzien van omverpakking verzonden in productverpakking en hier het adreslabel op aangebracht, op geschreven of met tape geplakt
Voorzien van adres afzender Geen adres afzender
Ordergegevens in pakket toegevoegd Onduidelijke wie de afzender is
Back To Top